Tuesday, June 27, 2017
Text Size

Sediu nou al Primăriei

Primăria Măneşti s-a mutat în această toamnă într-un sediu nou, ultramodern, cu o arhitectură unică în rândul unităţilor administrativ-teritoriale din Prahova, care le permite cetăţenilor să aibă acces rapid şi transparent la informaţii, într-un singur birou în care au fost mutate mai multe servicii ale Primăriei.

 

Statul pe la ghişee şi plimbatul de la un birou la altul au luat sfârşit, odată cu mutarea activităţii în noul sediu de Primărie. Trecerea de la vechea clădire, una micuţă şi cu limitele sale, la noul sediu s-a dovedit, în ultimele luni, de bun augur atât pentru funcţionarii din administraţia locală cât şi pentru cetăţeni. Timpul de aşteptare la ghişee s-a scurtat considerabil, iar oamenii îşi pot rezolva rapid problemele, într-un mediu transparent, după ce mai multe departamente ale instituţiei au fost mutate într-un „birou deschis”.

Clădirea, aflată în vecinătatea fostului sediu de Primărie, se afla de mai multîă vreme în proprietatea administraţiei locale, însă în mandatul trecut fusese lăsată de izbelişte. Acum, însă, în urma unei investiţii de la bugetul local, sprijinită şi de Consiliul Judeţean Prahova, noul sediu se numără printre cele mai moderne clădiri de primării din Prahova. După finalizarea lucrărilor, el a fost inaugurat pe 8 septembrie 2013, iar mutarea activităţii a avut loc la scurt tmp după.

„Unul dintre proiectele pentru mandatul 2012-2016 era construirea unui nou sediu de Primărie, iar astăzi oamenii din comuna Măneşti se pot bucura de o construcţie modernă care să corespundă nevoilor cetăţenilor, în aşa fel încât problemele dumnealor să fie rezolvate în condiţii de maximă operativitate şi promptitudine”, a afirmat primarul comunei, Constantin Niţoi.